Så. Otroligt. Uttråkad.

Sitter på jobbet och bokstavligen räknar ner minuterna tills klockan blir tre och jag kan dra hemåt. Så sjukt uttråkad!!!

Det här har jag gjort idag;

  • Pluggat monolog till min teaterworkshop.
  • Ringt Norwegian och dubbelkollat hur pass jäkla omöjligt det egentligen är att ta med mej Gaya till Sverige i jul.
  • Ritat små bollar på en post-it.
  • Kollat på en skittråkig film.
  • Druckit två koppar kaffe, en med chokladpulver i.
  • Ätit resterna av min gamla sushi.
  • Öppnat dörren för en tekniker.
  • Bokat in kastrering av Gaya i nästa vecka.
  • Vidarebifodrat ett mail.
  • Mailat min chef, som inte är här idag, och frågat (för kanske femte gången) om jag kan få ledigt över jul. Till historien hör att jag ju redan köpt biljetterna, men det vet han inte om. Han kan väl åtminstone SVARA tycker man!

Näe. Jag måste hitta ett nytt jobb. Det här funkar inte.

12226869_10153132898236524_447102863_n 12207636_10153132898276524_1533949174_n

Som sagt, vem som helst annars hade kanske tyckt att jag inte borde klaga på mitt guldläge, men jag blir  G A L E N  !!

/Keren

Detta inlägg publicerades i podcast. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar