Så har hösten kommit även till oss. 

Regnet öser ner och jag är fast i huvudkontorets entré där jag skulle lämna lite räkningar. Hann precis in, och så började det. 

Det som är bra med den israeliska hösten/vintern är att den är sjukt kort och intensiv. Himlen öppnar sej och tömmer sej på allt sitt innehåll lika snabbt som den stänger sej och låter solen värma igen. 

Så nu står jag bara här å väntar.

Måste kanske be om ursäkt offentligt till Frida då jag lämnat bloggen nästan helt å hållet till henne se senaste veckorna. Jag har helt enkelt haft fullt upp med både flytt till eget rum på andra sidan stan som inte har något internet ännu, men också pga byte av jobb. 

Sen ska det erkännas att den senaste tidens terrordåd som skett här i Israel har gjort mej tom på inspiration att få fram ett enda ord. Mest känt mej tom och less, om jag ska vara ärlig. 

Ska springa ut nu och göra ett försök att ta mej tillbaka till mitt kontor, skriver mer sen. 

/Keren

 

Detta inlägg publicerades i podcast. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar